15 دلیل برای تور مجازی گوگل برای کسب و کارها

15 دلیل برای نیاز کسب و کارها به تور مجازی گوگل

جهان در نوک انگشان ماست .تجربه کشف جهان از طریق موبایل و تلفن همراه یا لپ تاپ بیش از هر زمان دیگر به آسانی توسط ارتباطات در سطح مجازی امکان پذیر شده است و به همین علت تور مجازی گوگل یکی از ابزار ضروری برای مشاغل شده است.

قبل از شروع تور مجازی گوگل چیست ؟

تور مجازی گوگل بک تجربه تعاملی 360 درجه یا شبیه سازی از محیط کسب و کار شماست که در لیست تصاویر گوگل مپ یک کسب و کار پیوست شده است و توسط کاربران قابل مشاهده است.به طور معمول تصاویر 360 درجه گوگل توسط عکاس معتمد گوگل با متخصص مرتبط انجام می شود.

روند ایجاد تور مجازی گوگل چگونه است؟

برای انتشار یک تور مجازی Google ، ابتدا تصاویر گرفته می شوند ، سپس ویرایش و/یا به هم متصل می شوند تا عکس های پانوراما با وضوح بالا تولید شوند. سپس ، این عکس ها با استفاده از یک نرم افزار تور مجازی به هم متصل می شوند که سپس تور کامل شده را در لیست صحیح Google برای کسب و کار من بارگذاری می کند.

ایجاد تور گوگل چقدر طول می کشد؟

انتخاب تاریخ ، زمان مناسب و هماهنگی با کسب و کار ممکن است چند دقیقه طول بکشد ، عکاسی فقط چند ساعت طول می کشد ، و سپس ویرایش و انتشار معمولاً دو هفته برای کنترل کیفیت و انتشار فهرست است.

15 دلیل برای اینکه کسب و کار شما به تور مجازی گوگل احتیاج دارد

 

1-اعتبار بخشی به برند و شخصیت تجاری کسب و کار شما

یکی از بهترین ویژگیهای کلیدی تور مجازی گوگل این است که نماینگر عالی نام و شخصیت تجاری شماست.نمایش تور مجازی برای کاربرانی که به جستجوی کسب و کار شما بوده اند با استقبال روبرو می شوند و بلافاصله شخصیت شرکت و برند تجاری شما را جلوه می دهد.فرض کنیم شما صاحب یک سالن هستید. تور مجازی شما کف مرمر شما را نشان می دهد ، صندلی های کرکی صورتی و لوسترهایی که از سقف آویزان شده اند.مردم بلافاصله طعم هویت مارک شما را بدون نیاز به مطالعه بیش از حد آن دریافت می کنند. این امر در نهایت مشتریانی را جذب می کند که از طریق یک کانال اصیل و واقعی با کسب و کار شما آشنا می شوند.

2-افزایش شفافیت و اعتماد به عنوان یک نام تجاری

افزودن یک تور مجازی به کسب و کار شما چیزهای زیادی فراتر از شخصیت شما می گوید. در مورد نمایش ، به جای گفتن چیزی ، چیزی برای گفتن وجود دارد. این نشان می دهد که شرکت شما در مورد فضای خود باز ، صادق و شفاف است بدون اینکه فقط این را بگوید.این امر به ویژه برای فضاهای رویداد بسیار مهم است. یک تور 360 درجه کامل از محل رویداد به مشتریان بالقوه اجازه می دهد تا نگاهی اجمالی به وسعت فضای رویداد شما و مناسب بودن آنها داشته باشند. مردم دقیقاً می دانند که با انتخاب کسب و کار شما به چه چیزی می رسند.

3. آنچه را که مردم می خواهند به مردم می دهید

افراد جذب محتوایی می شوند که می توانند لمس کنند ، تجسم کنند و به سرعت درک کنند. یک تور مجازی Google این نیازها را برطرف می کند ، بنابراین نتایج قوی تری در بازاریابی دیجیتال خود مشاهده خواهید کرد.

4. مشاهده و بازدید بدون محدودیت مکانی

یکی از نکات کلیدی تورهای مجازی گوگل امکان مشاهده و بازدید بدون محدودیت مسافتی می باشد و علاوه بر کاهش رفت و آمد به کاربران این امکان را می دهد که از فضاها  بصورت آنلاین بازدید کنند و به جستجو بپردازند تا اطمینان بیشتری در تصمیم گیری برای بازدید حضوری داشته باشند.

5- اجازه دهید افراد پیشرفت شما را تجربه کنند

امروزه پیشرفت های زیادی در حوزه مسکن و املاک تجاری بوجود آمده است و می توان با استفاده از تورهای مجازی گوگل حوزه بازاریابی آن را ارتقا داد و یا اینکه در حین ساخت یا قبل از اتمام پروژه به کابران اجازه کاوش در فضای آنها را داد.

6. افزایش بازدید و رتبه بالاتر در نمایش لیست جستجو گوگل

نمایش در بالای لیست گوگل دارای تور مجازی

بررسی ها نشان می دهد کسب و کارهایی که دارای تور مجازی گوگل هستند نسبت به رقبای محلی خود رتبه بالاتری دارند.دلیل این امر معمولاً به این دلیل است که کاربران زمان بیشتری را در فهرست Google در حال مرور تصاویر 360 درجه صرف می کنند ، که به Google می گوید افراد به این کسب و کارها علاقه مندتر هستند ، بنابراین لیست را برای مشاهده دیگران در رتبه بالاتری قرار می دهند.

7. افزایش علاقه به کسب و کار و برند تجاری

به نقل از گوگل کسب و کارهای دارای تورهای مجازی در لیست جستجو ،علاقه مخاطبان را بصورت 100 در 100 افزایش می دهد و این آمار تا حد زیادی بیانگر این است که می توانید با تور مجازی و افزایش علاقه تجارت کسب و کار خود را دوچندان کنید.

8. محتوای با کیفیت بالا نرخ کلیک را افزایش می دهد

عکس های با کیفیت بالا در فهرست Google منجر به 35٪ بیشتر کلیک بر روی وب سایت نسبت به مشاغل بدون عکس می شود.بنابراین اضافه کردن یک تور مجازی نه تنها بازدیدکنندگان سایت شما را افزایش می دهد بلکه رقابت کسب و کارتان در جستجوی گوگل بهبود می بخشد.

9. به مشتریان در تصمیم گیری آگاهانه کمک کنید

یک تور مجازی یک ابزار تحقیقاتی کلیدی برای کاربران است. در نهایت به آنها اجازه می دهد تا جستجوی خود را اصلاح کرده و درباره کسب و کار شما تصمیم آگاهانه بگیرند.اگر صاحب یک رستوران هستید ، کاربران احتمالاً در حال گشت و گذار در تور مجازی برای درک فضای موجود شما هستند. یا اگر صاحب یک مکان عروسی هستید ، ممکن است یک عروس و داماد در حال مرور فضای شما باشند تا تعیین کنند که آیا شما یک سالن پذیرایی بزرگ دارید یا خیر.

10. جذب مشتریان بیشتر

تقریباً 100درصد مردم قبل از تصمیم گیری در جستجوی یک کسب و کار در گوگل هستند و اگر تور گوگل را در اختیار داشته باشید ، به احتمال زیاد آنها را به کسب و کار خود جذب خواهید کرد – حتی افرادی که محلی نیستند.برای افرادی که بی حرکت یا در سراسر جهان هستند هیچ مانعی وجود ندارد. شما ارتباطی را ارائه می دهید که حتی بیشتر از آنهایی که در همسایگی شما هستند به مشتریان می رسد.

11. درباره کسب و کار خود بیشتر بدانید

آنچه تورهای Google را بسیار قدرتمند می کند این است که شما می توانید با دیدن آنچه اکثر کاربران در این تور درگیر آن هستند ، اطلاعات زیادی در مورد کسب و کار خود بیاموزید.

بینش های Google برای کسب و کار من به شما نحوه عملکرد تور مجازی شما را نشان می دهد. شما می توانید چند بار روی عکس های خود کلیک کنید و تعداد بازدید آنها را ردیابی کنید. این نه تنها به شما می دهد که تور مجازی شما چقدر خوب عمل می کند ، بلکه آنچه را که کاربران بیشتر از آن پذیرا هستند به شما می دهد. شاید این لابی است که نماهای بیشتری می بیند ، یا منطقه غذاخوری شما که افراد بیشتری به آن علاقه مند هستند.

اما مطمئن باشید که لیست GMB خود را ادعا کرده اید. ادعای لیست شما به شما امکان دسترسی کامل به داشبورد خود را می دهد که می توانید بینش ها ، از جمله نمایش ، کلیک وب سایت ، تماس ها و سوالات جهت را مشاهده کنید.

12. تورهای Google مقرون به صرفه هستند

تور مجازی گوگل نوعی بازاریابی منفعل است. این بدان معناست که این یک معامله تمام شده است. این هزینه یکبار مصرف است که بسیاری از مزایای کلیدی را از نظر بازاریابی دیجیتال به ارمغان می آورد. در فهرست Google شما باقی می ماند که به عنوان یک تور خارج از سایت عمل کنید در حالی که می توانید بر سایر نیازهای بازاریابی تمرکز کنید.

همچنین به ندرت پیش می آید که مجبور باشید به طور مرتب یک تور Google را به روز کنید مگر اینکه بازسازی ، تغییر دکوراسیون کلید یا به روزرسانی ویترین فروشگاه خود را انجام دهید.

13. از تور مجازی گوگل می توان در خارج از گوگل استفاده کرد

زیبایی یک تور گوگل این است که هنگامی که در لیست شما قرار گرفت ، می توانید آن را به عنوان یک محتوای اضافی در وب سایت خود جاسازی کنید یا آن را در بیننده تور مجازی جاسازی کنید.

تورهای مجازی Google برای فهرست مشاغل شما و کل SEO بسیار قدرتمند است ، اما با تجسم آن در یک بیننده تور مجازی ، می توانید تور خود را با رنگ ها ، پیوندها و حتی محتوای بیشتر سفارشی کنید تا در هنگام مرور ملک شما ، آنها را کاوش کنند.

14. به شما کمک می کند تا فهرست خود را بهتر کنترل کنید

باور کنید یا نه ، فهرست Google My Business شما یک انجمن باز است. همه می توانند در فهرست Google شما منتشر کنند . ترسناک ، درست است؟

راه هایی برای کاهش اثرات عکس های ایجاد شده توسط کاربر وجود دارد که می تواند طعم ضعیف یا کیفیت پایین داشته باشد. البته می توانید آنها را در Google پرچم گذاری کنید ، اما کاملاً شفاف باشید: این همیشه کار نمی کند.

اما آنچه کار می کند افزودن تصاویر با کیفیت بالا و یک تور مجازی به لیست شما است. محتوای تازه و ممتاز در Google ابتدا برای کاربران ظاهر می شود و تصاویری را ایجاد می کند که کاربران با کیفیت پایین آنها را ترجیح می دهند برای مشتریان بالقوه برجسته نکنند.

15- افراد را بیشتر درگیر نگه دارید

به طور طبیعی ، یک تور مجازی گوگل به افزایش نرخ تعامل کمک می کند. این یک ابزار تعاملی است که نیازی به نگاه سریع ندارد. این مستلزم این است که کاربر در طول تور مشارکت کرده و کلیک کند.

علاوه بر این ، به احتمال زیاد افراد را بیشتر در وب سایت خود نگه می دارید. تورهای مجازی جاسازی شده افراد را در وب سایت شما 5 تا 10 برابر بیشتر از نداشتن تور مجازی نگه می دارد. در نتیجه ، نرخ پرش را نیز کاهش می دهید.

چرا این موضوع اینقدر مهم است؟

کاهش نرخ پرش و افزایش سیگنال های موجود در سایت به Google مبنی بر اینکه کسب و کار شما در بین کاربران اینترنت محبوب است. مدت زمان اقامت در سایت افزایش می یابد و گوگل رتبه شما را افزایش می دهد تا در نتایج جستجو بیشتر ظاهر شود فقط به این دلیل که سایت شما را برای دیگران مفید می داند. بنابراین به طور طبیعی ، می خواهد افراد بیشتری را نشان دهد.

شروع به بازاریابی خود با یک تور مجازی Google

اگر چیزی وجود دارد که باید از این مزایا استفاده کرد ، این است که یک تور مجازی در گوگل واقعاً بازاریابی آنلاین شما را آغاز می کند.

فهرست کسب و کار شما یکی از اولین چیزهایی است که مردم در مورد شرکت شما کشف می کنند ، و شما می توانید آنها را مستقیماً با یک تور تعاملی که شخصیت برند شما و دقیقاً آنچه شما ارائه می دهید نشان می دهد.

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا